تصويربرداري فیلم در 46 جلسه به پایان رسید
farhangfun
welcom to weblog fun

فرزاد حسني با پرند زاهدي در «آلونك» همكاري می‌کند

با پايان تصويربرداري تله فيلم «آلونك» به كارگرداني پرند زاهدي و تهيه‌كنندگي همايون ايزدپناه در هفته اول فروردين ماه، مراحل فني فيلم در حال انجام است و قرار است فرزاد حسني ترانه اين فيلم را بسرايد.

پرند زاهدي كارگردانگفت: تصويربرداري 46 جلسه به طول انجاميد و مجبور شديم كار را در ايام نوروز هم ادامه دهيم و 7 فروردين ماه تصويربرداري به پايان رسيد.
وي در ادامه افزود: كار بسيار سختي بود، در اين كار از تمام تجربيات گذشته استفاده كردم و گروه حرفه‌اي مرا همراهي كردند. سوژه فيلم بسيار سخت و دشوار بود. موضوع درارتباط با قاچاق مواد مخدر از طريق مواد خوراكي توسط كودكان از مرزهاي كشور بود. ما مجبور شديم مرزها ايروان را در جاده قم بازسازي كنيم. كار با وجود بازيگران كودك در فصل سرما بسيار سخت بود اما بالاخره به اتمام رسيد و هم اينك تدوين فيلم توسط اليكا رضايي در حال انجام است. صداگذاري و ساخت موسيقي را نيز به ترتيب به نادر رضايي و هومن منصوري سپرده‌ايم تا مراحل فني فيلم انجام شود.



زاهدي در ادامه به احتمال تبديل فيلم به 35 ميلي‌متري اشاره كرد و گفت: فيلم با دوربين Full HD تصويربرداري شد و تلاش مي‌كنيم تا فيلم را به 35 ميلي‌متري تبديل كنيم.
وي در ادامه به موسيقي فيلم اشاره كرد و گفت: با توجه به فضاي فيلم نياز به ملودي‌‌هاي خاصي داريم. بخشي از فيلم نياز به موسيقي با كلام دارد كه قرار است فرزاد حسني ترانه اين بخش را بسرايد و بخشي از فيلم نياز به گفتار متن دارد كه قرار است اميرآقايي گفتار متن فيلم را بخواند.

بيش از 60 درصد از صحنه‌هاي فيلم خارجي و در بيابان‌هاي اطراف تهران و در لوكيشن‌هاي مختلف از جمله خانه، بيمارستان، آسايشگاه، آلونك، خيابان‌ها و... تصويربرداري شد
فيلمنامه توسط پرند زاهدي و حسن مهدوي‌فر نوشته شده و در آن ماجراي زندگي بيتا خاوري، خبرنگار حوادث روزنامه روايت مي‌شود. او روزي در مواجه با دو دختر بچه،يكي از آن ها را كه بد حال است به بيمارستان مي رساند.دخترك بدحال به علت تركيدن مواد مخدر بلعيده شده در معده اش، جان مي سپارد. بيتا با مشاهده نيمه‌اي از گردنبند (دوتكه)خواهر ناپديد شده اش سارا،در گردن دخترك دومي(باجود هشدارهاي پليس)،تصميم مي گيرد با يافتن نشاني او ، ماجرا را پيگيري كند. اما در اين مسير به گروه كودكاني بر مي خورد كه از سوي قاچاقچيان با بلع مواد مخدر به آن سوي مرز فرستاده مي‌شوند و...
در اين فيلم نگار نيكخواه آزاد، حسين سحرخيز، امير آقايي، فرزاد حسني، سهيلا رضوي، كتانه افشارنژاد ، مسعود ميرطاهري، داريوش فياضي و.. بازيگر كودك: آرينا حجتي ، آوا منصوري به ايفاي نقش مي‌پردازند.
تعدادي از عواملي كه در ساخت فيلم همكاري دارند، عبارتند از:

نويسندگان فيلمنامه: پرند زاهدي، حسن مهدوي‌فر/ كارگردان و مجري طرح: پرند زاهدي/ تهيه‌كننده: همايون ايزدپناه/ مديرتصويربرداري: شهرام نجاريان/ صدابردار: محمد كيان‌ارثي/ طراح صحنه و لباس و چهره پردازي: رحيم مهدي‌خاني/ مديرتوليد: جمشيد حاجي اسحاق/ مديربرنامه ريزي: بيژن كاشاني/ گروه كارگرداني: نينا نفيسي فرد، پيام احمدي‌نيا/ منشي صحنه: مليحه كوروش زاده/ عكاس: مژده لباسچي/ مديرتداركات: مهرزاد چلنگر/ دستياران تداركات: رامين بهزادي، عادل اماني.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 25 / 1 / 1390برچسب:, :: 11:50 بعد از ظهر :: نويسنده : karimkhani

درباره وبلاگ

سلام به همه ی دوستان عزیزم در اینجا همه چیز محیاست.امیدارم ساعتی خوب وخوشی رو در وبلاگم بگذرانید.از شما طالبم که ما رو از پیشنهاد و نظر هاو انتقادات خود دریغ نکنید.دوستان عزیز هر نوع درخواستی دارید در قسمت نظرها بنویسید تا سریعآ انجام و در وبم بذارم.این وب همیشه اپدیت میشه امیدوارم بهره کافی رو از این مطالب ببرید.دوستان عزیز این وب بنا بر درخواست های شما عزیزان میباشد پس ما رو از نظرها پیشنهاد ها و انتقادات خود دریغ نفرمائید.ما رو در این امر مهم یاری فرمائید. با تشکر ادمین وب: کریم خانی 09148116614
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان farhang.it و آدرس farhang.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 17010
تعداد مطالب : 303
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ